Första innomhus pass !

26 09 2012

Hösten har kommit och det rengnar idag. Hade egentligen tänkt ut  med crossen sen eftermiddag och kolla upp några stigar och skogsvägar för kommande träning med GCK men rengnet fick mig att stanna inne. Valde att sätta mig på IKSU på Watt-Biken som är mycket bra intervall cykel. Uppvärmning 10 min. och sedan  testade jag lite 5/5 x 6 (5min. jobb på 260-270W och lungt 5min. på 170-180W). Snabbt gick det och kändes bra.

Igår hade vi första Crosspasset med GCK men inte så många med….??? Vi tog en runda efter Ringvägen på I20 och sedan Hissjö, Kulla och västerut till truckvägen och sedan över Brännlandsberget. Vi tänkte cykla hem efter älven men vi blev nyfikna på en ny asvalterad väg från Brännlandsberget mot stan. Helt otrafikerad ny väg som slutade i Klockarbäckens industriområde. Bra att veta för framtiden. Kändes bra att vara ute med crossen och allt fungerade med cykeln och lysen och annat. Nu är vi igång bara gubbarna kommer !!

Just nu är jag en aning iriterad på mig och att jag glömde en viktig undersökningstid vid kl. 16.00 idag. Skulle göra ultraljudsundersökning på axeln som krånglar men minnet brast igen… Inte roligt !!  Hoppas att jag kommer ihåg att jag skall till Arlanda på alpin möte imorgon förmiddag !! Alla möjliga larm och påminnelser igång !